Holdplan

App til booking af holdtimer

Hent app for Android

Hent app for Iphone

Holdforklaring

CORE +
Core-træning, som bruger atletiske principper for at bygge funktionel styrke og udholdenhed, i både kernemuskulaturen og de muskler, som støtter den.
OBS: “Timen” er 30 minutter og kan sagtens kombineres, med efterfølgende holdtræning eller egen træning.
God fornøjelse :O)

BODY COMBAT
Er en sveddryppende workout og du bliver guidet igennem serier af slag og spark i luften. Motiverende og energisk musik, kombineret med bevægelser, inspireret af forskellige kampsportsgrene, som boksning, karate, taekwondo og tai chi, der giver dig en positiv og en opløftet følelse. En time med høj intensitet og med bonus på høj fedtforbrænding og kun ved brug af egen krop. Der vil være en ny serie, hver tredje måned, så du også bliver udfordret på teknik og øvelser. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt i orden at medbringe egen måtte.
OBS! Der er minimal brug af måtte og du vil opleve, at det til de
sidste to tracks, at der kan bruges måtte.

BODY PUMP
Les Mills Body Pump, er styrketræning til energifyldt musik, hvor du bruger justerbar vægtstænger og -skiver samt håndvægte. Træningen foregår med simple, men hårde øvelser, så du får en udfordrende træning og sved på panden. Nyt program hver tredje måned, så du bliver udfordret.
Holdet er for dig, som ønsker: en stærk og markeret krop. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt i orden at medbringe egen måtte. God fornøjelse :O)

BODY TONING
Kom IKKE i juleform. Denne time giver dig en grundig træning af de vigtigste øvelser og muskler. Samt, en stærk fokus på forbedring og udvikling. 30 minutters komplet og fuld kropsstyrke. Et godt tip: Kombiner evt. med holdene før med Martin.
Vel mødt :0)

EFFEKT +
Effektiv Træning er muskeltræning, med egen kropsvægt, lette vægte, elastikker og bolde. Hele din krop arbejdes igennem. Træningen, har til formål at skabe større kropsbevidsthed, gøre dig stærkere og samtidig, skabe en bedre kropsholdning. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt i orden at medbringe egen måtte. Vi glæder os til at se dig :O)

INDOOR BIKING 1
Spænd cykelskoen og hop med på turen.
Dette er en time for dig, der ønsker større udfordring til konditionen og udholdenheden. Der arbejdes med længere intervaller og højere intensitet og der vil
forekomme længere stående træningspas samt, stående tempokørsel. Timen henvender sig til den mere rutinerede indenfor Indoor Biking. God fornøjelse :0)

INDOOR BIKING 2
Spænd cykelskoen og hop med på turen. Dette er en time for dig, der ønsker større udfordring til konditionen og udholdenheden. Der arbejdes med længere intervaller og højere intensitet og der vil forekomme længere stående træningspas samt, stående tempokørsel. Timen henvender sig til den mere rutinerede indenfor Indoor Biking. God fornøjelse :0)

MAVE OG RYG
En Mave/Ryg “time” er 30 minutter effektiv træning af mavemusklerne, den nederste del af ryggen og coremuskulaturen. Du vil blive præsenteret for en række
lænd- og coreøvelser, som vil give dig en stærkere lænd og tonet mave. Holdet er for dig, der ønsker en hurtig og effektiv træning. Opvarmning og udstrækning,
er ikke en del af timen. Så det forventes, at du selv varmer op inden. Eventuelt, kan du tage Indoor Biking timen, inden. Der er udlånsmåtter, ellers er det helt iorden at medbringe sin egen.
God fornøjelse :O)

MULTICROSS
Funktionel træning, baseret enten på træning på egen base eller stationstræning. Du vil udføre øvelser med gentagelser og/eller på tid. Det er en sjov, social,
hård og underholdende træning, med stor fokus på teknik og kreativitet. Du træner din udholdenhed samt styrke- og konditionstræning, som giver en stor
fedtforbrænding. Redskaberne kan være meget varierende og der er stor brug af vægtstang, kettlebell, battlerope, box jump, airbike, prowler m.m.
God træning :0)
Gulvet er stødabsorberende, det er også tilladt at medbringe egen måtte.
God fornøjelse :0)
Når sommeren begynder, vil træningen for det meste foregå, udenfor.

PILATES
Et effektivt og populært træningssystem, der udskiller sig fra andre træningsformer. Udviklet af Joseph Pilates i starten af 1900-tallet, på et tidspunkt,
hvor han var meget syg og svag. Han skabte gennem øvelserne en sund, stærk, klog, smidig krop. Pilatestræning, forbedrer din kropsholdning og virker funktionelt og skadesforebyggende, i hverdagen og virker afstressende på krop og sind. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt i orden at medbringe egen måtte. God fornøjelse :O)

SAUNA GUS
Sauna Gus er en “feel good” aromaterapioplevelse og kan være både afslappende, opkvikkende udrensende frigivende og alt afhængig af dagens tema-gus. Den stærke varme i saunaen fremkalder en slags “feber” i kroppen og immunforsvaret arbejder på højtryk for at bekæmpe “feberen” når saunagus mesteren laver intense varmebølger med håndklædet. Der opstår en guseffekt og den effekt virker styrkende på immunforsvaret og kredsløbet og er særdeles god mod rynker, aldrende hud, forkølelse mm.
Der er to koldt vands brusere ved saunaen, som kan benyttes inden, mellem og et efterskyl. Anbefalingen lyder, at for at lade olierne eftervirke, skal der ikke
tages bad efterfølgende. Et skyl, og gerne et koldt skyl, er ganske fint. Til sauna gus, skal der medbringes et håndklæde til at sidde på og evt. klip-klapper
eller lignende til den korte tur op ad vinkeltrappen til saunaen. Til selve sauna gus er beklædningen, badetøj og man skal være rengjort inden. God fornøjelse :O)

SENIOR CROSS
SENIOR CROSS er styrke- og mobilitetstræning med brug af egen kropsvægt, vægte af varierende art, slynger og meget andet godt. Under træningen tages, som altid,
hensyn til din dagsform og alder samtidigt med, at dine led styrkes og vedligeholdes, ligesom humør og velvære stimuleres. Træningen foregår på platformen.
Gulvet er stødabsorberende, men det er helt iorden at medbringe egen måtte. Vi glæder os til at se dig :O)

SENIOR MOTION
Holdet er for alle seniorer, der gerne vil dyrke motion og for dig, som vil have hyggelige stunder med ligesindede. Der trænes styrke- og muskeltræning både de
store grupper som de små grupper, såvel som udholdenhed, med eller uden redskaber. Redskaber kan være elastikker, tubes, bånd, håndvægte, vægtstænger og
træningsbolde. Alle kan være med, uagtet om man har dyrket motion tidligere. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som
mellemlag. Ellers, er det helt i orden at medbringe egen måtte. Vel mødt og god fornøjelse :O)

BODYTONING/SENIOR MOTION
Holdet er for alle seniorer, der gerne vil dyrke motion og for dig, som vil have hyggelige stunder med ligesindede. Der trænes styrke- og muskeltræning både de
store grupper som de små grupper, såvel som udholdenhed, med eller uden redskaber. Redskaber kan være elastikker, tubes, bånd, håndvægte, vægtstænger og
træningsbolde. Alle kan være med, uagtet om man har dyrket motion tidligere. Ved medbragt håndklæde, som mellemlag, er der træningsmåtter til låns. Ellers
er det helt i orden at medbringe sin egen træningsmåtte. Vel mødt og god fornøjelse :O)

STEP OG STYRKE
Step og Styrke er for dig, der gerne vil have en afvekslende træning fir hele kroppen, hvor du bliver udfordret både på koordination og styrke. Her kombineres cardio- og styrketræning, så du kan få din fedtforbrænding i vejret. Ben, skuldre, mave og core får en tur og du styrker hele kroppen. Alle kan være med :O)
God svedig fornøjelse!

YOGA FLOW
Dynamisk og energisk yoga, der udvikler fysisk og mental styrke samt udholdenhed. Yogastillinger (asanas) og øvelser væves sammen med et varmende åndedræt (Ujjayi) og skaber et flow af vital bevægelse. Gradvist bygges en indre varme op og led udrenses gennem sved og vejrtrækning. Du vil opleve en stærkere krop og lettere sind. Timen sluttes med dybdeafspænding. Der er måtter i holdsalen, som vi gerne ser i har et håndklæde med, som mellemlag. Det er også i orden at medbringe egen måtte. Namaste :O)

FIT MED KETTLEBELL
Funktionel træning med kettlebell. Holdet er konditionskrævende og fedtforbrændende og du vil blive introduceret til diverse kettlebelløvelser. Kettlebell giver dig et stærkere greb og styrker underarmene. Samtidig, opbygger du muskler og udholdenhed med kombinationen af styrke og kondi. Holdet er et godt supplement, til egen træning, om det er holdtræning eller fitnesstræning. God træning :0)
Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt i orden at medbringe egen måtte. God fornøjelse :0)
Når sommeren begynder, vil træningen for det meste foregå, udenfor på plænen.