Hold i Multi Motion

ONLINE BOOK


HUSK at fremmøde til hold 5 minutter før start.
AFMELDING af hold skal ske senest 2 timer før holdstart.

SE HOLDPLAN ONLINE

Kontakt os: på tlf.: 5943 6000


Hent APP til holdbooking

Holdforklaring

Body Pump

BODY PUMP Les Mills Body Pump, er styrketræning til energifyldt musik, hvor du bruger justerbare vægtstænger og -skiver samt håndvægte. Træningen foregår med simple, men hårde øvelser, så du får en udfordrende træning og sved på panden. Nyt program hver tredje måned, så du bliver udfordret. Holdet er for dig, som ønsker: en stærk og markeret krop.

Puls Træning

Højintensitetstræning. Træningen for dig der vil holde pulsen oppe, træne i små sekundintervaller ad gangen, med hurtige skift. Der vil være minimal brug af redskaber, som kan variere mellem stepbænk, tennisbold, medicinbold og håndvægte. Træningen vil primært være brug af egen krop og øvelserne vil bestå af basale øvelser som eksempelvis jump squat, push up og burpee og primært med et twist af kreativitet. Du vil indimellem opleve, at træningen afrundes med en leg, her igen, med et twist af kreativitet. Der er måtter til låns, men der er også helt iorden at medbringe sin egen. Låner du en måtte, medbring da gerne et håndklæde som mellemlag. God fornøjelse :O)

Body Toning

BODY TONING Muskeltræning, styrke såvel som udholdenhed, med eller uden redskaber - elastikker, tubes, bånd, håndvægte, vægtstænger og træningsbolde - for store såvel, som de små muskler. Hver øvelse udføres, som i styrketræning, 1 - 3 sæt á 8 - 16 gentagelser. Et træningspas består af opvarmning - (7 - 10 minutter) Muskel- og balancetræning og nedkøling - (20 - 40 minutter) Og udstrækning - 5 - 10 minutter.

CORE TRÆNING
Core betyder "kerne" - dvs. træning af kropsstammens dybe mave og rygmuskler samt de større. Alle øvelser foregår i et roligt tempo, med et twist af øvelser hentet fra Pilates, Effekt samt anden form for Pilates: et effektivt o gpopulært træningssystem, der udskiller sig fra andre træningsformer (læs mere om dette under holdet, Pilates) Når du træner din core, skadeforebygger du også samt udvikler, en bedre balance.

Effekt:
Effekt er muskeltræning, med egen kropsvægt og med lettere redskaber, som klude, små og store træningsbolde, elastikbånd og måtter. Hele din krop arbejdes igennem, på en stille og rolig måde, til rolig musik. Effekt, har til formål at skabe større kropsbevidsthed, gøre dig stærkere og samtidig, skabe en bedre kropsholdning.

INDOOR BIKING 1
Dette er en time for dig, der gerne vil have en all-round time, med bakke- og tempointervaller. I denne time, er der indlagt flere pauser, end Indoor Biking 2. Det anbefales, at du har været til intro-biking et par gange inden, så du kender til de almindelige cykelteknikker og indstilling af cyklen (det er ikke et must) Intensiteten, ligger mellem 65% - 85% af max-puls, målt på den fysiologiske skala 4 - 7.

INDOOR BIKING 2
Dette er en time for dig, der ønsker større udfordring til konditionen og udholdenheden. Der arbejdes med længere intervaller og højere intensitet og der vil forekomme længere stående træningspas samt, stående tempokørsel. Timen henvender sig til den mere rutinerede indenfor Indoor Biking. Intensiteten ligger mellem 70% - 92% af maxpuls, på den fysiologiske skala 5 - 10.

MBL+
Mave-Balle-Lår, med et ekstra twist af intervaltræning. Timen starter med ledopvarmning efterfulgt af intervaltræning - 45 sekunder aktiv - 15 sekunder pause og 50 sekunder aktiv - 10 sekunder pause. Alle kan være med og der arbejdes på egen base. Du forbedrer din kondi og fedtforbrændingen, får et skub.

MULTICROSS
Funktionel træning, baseret enten på træning på egen base eller stationstræning. Du vil udføre øvelser med gentagelser og/eller på tid. Det er en sjov, social, hård og underholdende træning, med stor fokus på teknik. Du træner din udholdenhed samt styrke- og konditionstræning, som giver en stor fedtforbrænding. Redskaberne kan være meget varierende og der er stor brug af kettlebell, battlerope, box jump, airbike, prowler m.m. Når sommeren begynder, vil træningen for det meste foregå, udenfor.

MULTI CROSS LEV.2
Funktionel træning, i et højt tempo. Holdet er konditionskrævende og fedtforbrændende. Der forudsættes, at du har basalt kendskab til konventionel- og flerledsøvelser, såsom dødløft, squat, lunges osv og du vil blive introduceret til diverse kettlebelløvelser. Når sommeren begynder, vil træningen for det meste foregå, udenfor.

PILATES
Et effektivt og populært træningssystem, der udskiller sig fra andre træningsformer. Udviklet af Joseph Pilates i starten af 1900-tallet, på et tidspunkt, hvor han var meget syg og svag. Han skabte gennem øvelserne en sund, stærk, klog, smidig krop. Pilatestræning, forbedrer din kropsholdning og virker funktionelt og skadesforebyggende, i hverdagen og virker afstressende på krop og sind.

SAUNA GUS
Sauna gus er en ”feel good” aromaterapi oplevelse, og kan kan være både afslappende, opkvikkende, udrensende, frigivende og meget mere afhængig af dagens tema.
Den stærke varme i saunaen fremkalder ”en slags feber” i kroppen, og immunforsvaret arbejder på højtryk for at bekæmpe ”feberen”, når saunagusmesteren laver intense varmebølger med håndklædet.
Der opstår en gus effekt, og den effekt virker styrkende på immunforsvaret og kredsløbet, og er særdeles god mod rynker, aldrende hud, astma, forkølelse, mm. 

SENIOR CROSS
SENIOR CROSS er styrke- og mobilitetstræning med brug af egen kropsvægt, vægte af varierende art, slynger og meget andet godt. Under træningen tages, som altid, hensyn til din dagsform og alder samtidigt med, at dine led styrkes og vedligeholdes, ligesom humør og velvære stimuleres. Træningen foregår på platformen - Vi glæder os til at se jer ?

SENIOR MOTION
Holdet er for alle seniorer, der gerne vil dyrke motion og for dig, som vil have hyggelige stunder med ligesindede. Der trænes styrke- og muskeltræning både de store grupper som de små grupper, såvel som udholdenhed, med eller uden redskaber. Redskaber kan være elastikker, tubes, bånd, håndvægte, vægtstænger og træningsbolde. Alle kan være med, uagtet om man har dyrket motion tidligere.

BODYTONING/SENIOR MOTION
Holdet er for alle seniorer, der gerne vil dyrke motion og for dig, som vil have hyggelige stunder med ligesindede. Der trænes styrke- og muskeltræning både de store grupper som de små grupper, såvel som udholdenhed, med eller uden redskaber. Redskaber kan være elastikker, tubes, bånd, håndvægte, vægtstænger og træningsbolde. Alle kan være med, uagtet om man har dyrket motion tidligere. Ved medbragt håndklæde som mellemlag, er der træningsmåtter til låns. Ellers er det helt i orden at medbringe sin egen træningsmåtte.

TABATA
Timen starter med led opvarmning. Et Tabata-interval, som består af 20 sekunder, hvor man yder det maksimale man kan, efterfulgt af 10 sekunders pause. Dette gentages otte gange i alt, så man alt-i-alt, er igang i 4 minutter. I hvert sæt får man 2 øvelser - en styrke og en konditionsøvelse. Så er det op til dig selv, hvor mange gange du vil lave de to øvelser, i de otte runder, der er i hvert sæt. Der sættes, godt fut under din fedtforbrænding og du kommer godt igennem, alle muskelgrupper.     
      
Yoga Flow:
Dynamisk og energisk yoga, der udvikler fysisk og mental styrke samt udholdenhed. Yogastillinger (asanas) og øvelser væves sammen med et varmende åndedræt (Ujjayi) og skaber et flow af vital bevægelse. Gradvist bygges en indre varme op og led udrenses gennem sved og vejrtrækning. Du vil opleve en stærkere krop og lettere sind. Timen sluttes med dybdeafspænding.
.
Zumba® Fitness:
Indenfor fitness-dans, er zumba nok verdens største og mest populære koncept. Timen er for dig, der gerne vil bevæge dig til lækker musik i en energifuld atmosfære, hvor du kan være helt sikker på at tempoet er højt og hvor du får sved på panden. Når du træner Zumba, foregår det med høj puls og få pauser, begge noget, der gør træningen sjov og intens og fremfor alt - effektiv. Vi må dog advare - Zumba er vanedannende, så det er svært at stoppe, når du først er kommet i gang og har fået lært de fede koreografier til den skønne latinamerikanske musik ... Kom og dans med.




 


.

Multi Motion har fået nye cykler.
Den nye Group Cycle er verdens første – og den eneste – indendørs cykel, som optager data fra træningen, og giver brugerne en medrivende cykeloplevelse, der gør det sjovere at forbedre deres resultater. Den forener unikt design med banebrydende tilslutning, en formidabel fornemmelse og uovertruffen brugervenlighed
.

Kontakt os:
på tlf.: 5943 6000
Multi Motion www.multi-motion.dk
Kasernevej 77, 4300 Holbæk.