Hold i Multi Motion

ONLINE BOOK


HUSK at fremmøde til hold 5 minutter før start.
AFMELDING af hold skal ske senest 2 timer før holdstart.

SE HOLDPLAN ONLINE

Kontakt os: på tlf.: 5943 6000


Hent APP til holdbooking

Body Toning - Multi Motion

Indoor Biking - Multi Motion

Holdforklaring

CORE +
Core-træning, som bruger atletiske principper for at bygge funktionel styrke og udholdenhed, i både kernemuskulaturen og de muskler, som støtter den. OBS: "Timen" er 30 minutter og kan sagtens kombineres, med efterfølgende holdtræning eller egen træning. Der er udlånsmåtter, ellers er det helt orden at medbringe egen træningsmåtte.

BODY COMBAT
Er en sveddryppende workout og du bliver guidet igennem serier af slag og spark i luften. Motiverende og energisk musik, kombineret med bevægelser, inspireret af forskellige kampsportsgrene, som boksning, karate, taekwondo og tai chi, der giver dig en positiv og en opløftet følelse. En time med høj intensitet og med bonus på høj fedtforbrænding og kun ved brug af egen krop. Der vil være en ny serie, hver tredje måned, så du også bliver udfordret på teknik og øvelser. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt iorden at medbringe egen måtte. OBS! Der er minimal brug af måtte og du vil opleve, at det til de sidste to tracks, at der kan bruges måtte.

BODY PUMP
Body Pump, er styrketræning til energifyldt musik, hvor du bruger justerbar vægtstænger og -skiver samt håndvægte. Træningen foregår med simple, men hårde øvelser, så du får en udfordrende træning og sved på panden. Nyt program hver tredje måned, så du bliver udfordret. Holdet er for dig, som ønsker: en stærk og
markeret krop. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt iorden at medbringe egen måtte.

BODY TONING
Muskeltræning, styrke såvel som udholdenhed, med eller uden redskaber - elastikker, tubes, bånd, håndvægte, vægtstænger og træningsbolde - for store såvel, som de små muskler. Hver øvelse udføres, som i styrketræning, 1 - 3 sæt á 8 - 16 gentagelser. Et træningspas består af opvarmning - (7 - 10 minutter) Muskel- og balancetræning og nedkøling - (20 - 40 minutter) og udstrækning - 5 - 10 minutter.

EFFEKT +
Effektiv Træning er muskeltræning, med egen kropsvægt og med lette vægte. Hele din krop arbejdes igennem. Træningen, har til formål at skabe større kropsbevidsthed, gøre dig stærkere og samtidig, skabe en bedre kropsholdning. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt iorden at medbringe egen måtte.

FIT MED KETTLEBELL
Funktionel træning med kettlebell og der kan snige sig brug af håndvægte ind - Primært med fokus på opvarmning og mobilitetstræning. Holdet er konditionskrævende og fedtforbrændende og du vil blive introduceret til diverse kettlebelløvelser. Kettlebell giver dig et stærkere greb og styrker underarmene. Samtidig, opbygger du muskler og udholdenhed med kombinationen af styrke og kondi. Holdet er et godt supplement, til egen træning, om det er holdtræning eller fitnesstræning. Der er måtter til udlåns og vi ser gerne, at der medbringes et håndklæde, som mellemlag. Ellers, er det helt iorden at medbringe egen måtte. Når sommeren begynder, vil træningen for det meste foregå, udenfor på plænen.

INDOOR BIKING 1
Dette er en time for dig, der gerne vil have en all-round time, med bakke- og tempointervaller. I denne time, er der indlagt flere pauser, end Indoor Biking 2. Du kan sagtens hoppe med på som førstegangkørende. Så er dagen lagt. God puls og god fornøjelse :0)

INDOOR BIKING 2
Spænd cykelskoen og hop med på turen.
Dette er en time for dig, der ønsker større udfordring til konditionen og udholdenheden. Der arbejdes med længere intervaller og højere intensitet og der vil forekomme længere stående træningspas samt, stående tempokørsel. Timen henvender sig til den mere rutinerede indenfor Indoor Biking.

MAVE OG RYG
Er 30 minutter effektiv træning af mavemusklerne, den nederste del af ryggen og coremuskulaturen. Du vil blive præsenteret for en række lænd- og coreøvelser, som vil give dig en stærkere lænd og tonet mave. Holdet er for dig, der ønsker en hurtig og effektiv træning. Opvarmning og udstrækning, er ikke en del af timen. Så det forventes, at du selv varmer op inden. Eventuelt, kan du tage Indoor Biking timen, inden.
Der er udlånsmåtter, ellers er det helt iorden at medbringe sin egen.

MULTICROSS
Funktionel træning, baseret enten på træning på egen base eller stationstræning. Du vil udføre øvelser med gentagelser og/eller på tid. Det er en sjov, social, hård og underholdende træning, med stor fokus på teknik. Du træner din udholdenhed samt styrke- og konditionstræning, som giver en stor fedtforbrænding.
Redskaberne kan være meget varierende og der er stor brug af kettlebell, battlerope, box jump, airbike, prowler m.m. Når sommeren begynder, vil træningen for det meste foregå, udenfor.

MULTI CROSS TABATA
Funktionel træning, i et højt og pulserende tempo. Holdet er konditionskrævende og fedtforbrændende. Øvelserne bliver udført til Tabata-intervaller, dvs. at der arbejdes i 8 x 20 sekunder med ti sekunders pause. Øvelserne er varierende under timen (alt fra pull up, boxjump, brug af battlerope og slæde til brug af vægtstang og kettlebell og øvelser med egen krop. Gulvet er stødabsorberende, det er også tilladt at medbringe egen måtte. Når sommeren begynder, vil træningen for det meste foregå, udenfor.

PILATES
Et effektivt og populært træningssystem, der udskiller sig fra andre træningsformer. Udviklet af Joseph Pilates i starten af 1900-tallet, på et tidspunkt, hvor han var meget syg og svag. Han skabte gennem øvelserne en sund, stærk, klog, smidig krop. Pilatestræning, forbedrer din kropsholdning og virker funktionelt og skadesforebyggende, i hverdagen og virker afstressende på krop og sind.

SAUNA GUS
Sauna gus er en ”feel good” aromaterapi oplevelse, og kan kan være både afslappende, opkvikkende, udrensende, frigivende og meget mere afhængig af dagens tema. Den stærke varme i saunaen fremkalder ”en slags feber” i kroppen, og immunforsvaret arbejder på højtryk for at bekæmpe ”feberen”, når
saunagusmesteren laver intense varmebølger med håndklædet. Der opstår en gus effekt, og den effekt virker styrkende på immunforsvaret og kredsløbet, og er særdeles god mod rynker, aldrende hud, astma, forkølelse, mm.

SENIOR CROSS
SENIOR CROSS er styrke- og mobilitetstræning med brug af egen kropsvægt, vægte af varierende art, slynger og meget andet godt. Under træningen tages, som altid, hensyn til din dagsform og alder samtidigt med, at dine led styrkes og vedligeholdes, ligesom humør og velvære stimuleres. Træningen foregår på platformen - Vi glæder os til at se jer ??

SENIOR MOTION
Holdet er for alle seniorer, der gerne vil dyrke motion og for dig, som vil have hyggelige stunder med ligesindede. Der trænes styrke- og muskeltræning både de store grupper som de små grupper, såvel som udholdenhed, med eller uden redskaber. Redskaber kan være elastikker, tubes, bånd, håndvægte, vægtstænger og træningsbolde. Alle kan være med, uagtet om man har dyrket motion tidligere.

BODYTONING/SENIOR MOTION
Holdet er for alle seniorer, der gerne vil dyrke motion og for dig, som vil have hyggelige stunder med ligesindede. Der trænes styrke- og muskeltræning både de store grupper som de små grupper, såvel som udholdenhed, med eller uden redskaber. Redskaber kan være elastikker, tubes, bånd, håndvægte, vægtstænger og træningsbolde. Alle kan være med, uagtet om man har dyrket motion tidligere. Ved medbragt håndklæde som mellemlag, er der træningsmåtter til låns. Ellers er det helt i orden at medbringe sin egen træningsmåtte.

STEP OG STYRKE
Er for dig, der gerne vil have en afvekslende træning fir hele kroppen, hvor du bliver udfordret både på koordination og styrke. Her kombineres cardio- og styrketræning, så du kan få din fedtforbrænding i vejret. Ben, skuldre, mave og core får en tur og du styrker hele kroppen. Alle kan være med :O) - God svedig fornøjelse!

YOGA FLOW
Dynamisk og energisk yoga, der udvikler fysisk og mental styrke samt udholdenhed. Yogastillinger (asanas) og øvelser væves sammen med et varmende
åndedræt (Ujjayi) og skaber et flow af vital bevægelse. Gradvist bygges en indre varme op og led udrenses gennem sved og vejrtrækning. Du vil opleve en
stærkere krop og lettere sind. Timen sluttes med dybdeafspænding.

ZUMBA FITNESS
Indenfor fitness-dans, er zumba nok verdens største og mest populære koncept. Timen er for dig, der gerne vil bevæge dig til lækker musik i en energifuld atmosfære, hvor du kan være helt sikker på at tempoet er højt og hvor du får sved på panden. Når du træner Zumba, foregår det med høj puls og få pauser, begge noget, der gør træningen sjov og intens og fremfor alt - effektiv. Vi må dog advare - Zumba er vanedannende, så det er svært at stoppe, når du først er kommet i gang og har fået lært de fede koreografier til den skønne latinamerikanske musik ... Kom og dans med. 


 


.

Multi Motion har fået nye cykler.
Den nye Group Cycle er verdens første – og den eneste – indendørs cykel, som optager data fra træningen, og giver brugerne en medrivende cykeloplevelse, der gør det sjovere at forbedre deres resultater. Den forener unikt design med banebrydende tilslutning, en formidabel fornemmelse og uovertruffen brugervenlighed
.

Kontakt os:
på tlf.: 5943 6000
Multi Motion www.multi-motion.dk
Kasernevej 77, 4300 Holbæk.